Menüye Git İçeriğe Git

Turistik İşletmelere DenizBank Multicurrency /Dövizli POS ile Sorunsuz Döviz Tahsilatı!

Turizm bölgesinde hizmet veren veya ağırlıklı olarak yabancı para birimleriyle satış yapan işletmelerin ödeme çözümü DenizBank Dövizli POS!

Genel Bilgiler

Yurt dışı kredi kartı/debit kart sahiplerinin üye işyerlerinde yaptıkları alışveriş bedellerinin üye işyeri hesabına USD, EURO, İngiliz Sterlini (GBP), Ruble ve Japon Yeni olarak geçmesini sağlayan POS'lardır.. Yurt dışından gelen turistlere hizmet veren, ağırlıklı olarak turizm bölgelerinde yer alan işyerleri için uygun bir ödeme çözümüdür.

İşletmenin Kazandığı Avantajlar

  • Yurt dışı bankalarda hesabı olan kart sahiplerine kendi para birimleriyle ödeme imkânı sunarak müşteri memnuniyetini yükseltirsiniz.
  • Müşterilerinizin işletmenizi tekrar ziyaret etmesini sağlarsınız.
  • Olası harcama itirazlarını azaltırsınız.
  • Sunduğunuz bu hizmet karşılığında ek gelir elde edersiniz.
  • Kur dalgalanmalarında kayıp riskini ortadan kaldırırsınız.

Kart Sahibinin Kazandığı Avantajlar

  • Kart sahibi, kendi tercihi olan para birimiyle ödeme yapabilir.
  • Harcamanın ekstreye hangi tutarda yansıyacağı ödeme anında görülür.
  • Ekstreye yansıyacak olan harcama tutarı ödeme anında bilindiğinden, hesap kesim tarihinin beklenmesine gerek kalmaz.
  • İş seyahatlerinde yapılan döviz harcamaları, şirkete gider olarak gösterilebilir.
  • Beklenmedik döviz kuru oranları ve komisyonlardan kaynaklı sorun yaşanmaz.

DenizBank Multicurrency/Dövizli POS, turizm sektöründe hizmet veren ya da yabancı para birimleriyle satış yapan tüm işletmeler tarafından talep edilebilir.
Örneğin:

  • Hediyelik eşya satan işletmeler
  • Oteller
  • Restoranlar
  • Kuyumcular
  • Araç kiralama firmaları vb.
 

Multicurrency (Dövizli) POS Çalışma Koşulları

  • Peşin Ödeme

Firmanın, sattığı mal ve hizmet bedelinin ertesi gün hesapta olması.

  • Blokeli Ödeme

Firmanın, sattığı mal ve hizmet bedelini komisyon ödemeden valör tarihi sonunda alması.

  • Bloke + Komisyonlu Ödeme

Firmanın, sattığı mal ve hizmet bedelini daha az komisyon ödeyerek anlaşılan valör sonunda alması.